Tuesday 20 March 2018

탄소 배출권 및 무역 시스템 탄소 배출량


모자와 무역.


모자와 무역에 관한 뉴스. 뉴욕 타임즈에 실린 해설 및 기록 기사를 포함합니다. 더.


New York Times에 게재 된 논평 및 아카이브 기사를 포함하여 탄소 배출량 및 배출권 거래 프로그램에 관한 뉴스.


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기후 변화 정체 :


알래스카의 기온이 너무 높아 컴퓨터가 '아니오'라고 말함


Climate Fwd : 뉴스 레터에 오신 것을 환영합니다. 뉴욕 타임스 기후 팀은 기후 변화에 대한 이야기와 통찰력을 일주일에 한 번씩 독자들에게 전하고 있습니다. 여기에 가입하여받은 편지함에 추가하십시오.


Op-Ed 기여자.


획기적인 캘리포니아 기후 프로그램은 위험에 처해 있습니다.


오염 허가의 공급 과잉은 국가의 온실 가스 배출 감축 노력을 위협합니다.


JUSTIN GILLIS와 CHRIS BUSCH.


본 기후 회담에서 일어난 일 (그리고하지 않았 음).


제 23 회 유엔 기후 회담은 토요일 일찍 끝나며, 2018 년까지 가장 큰 이슈를 걷어차 웠습니다.


LISA FRIEDMAN 및 BRAD PLUMER.


Op-Ed 기여자.


미국은 비록 지구 온난화에 대처하고있다.


미국 국회 의사당, 시청 및 기업체의 지도자들은 본 회의에서 기후 협의를 통해 미국이 파리 협약에 전념하고 있다고 말했습니다.


MICHAEL R. BLOOMBERG와 JERRY BROWN.


세계가 기후 목표를 달성하는 데 얼마나 멀리 있는지.


각국이 파리에서 획기적인 기후 협정을 맺은 지 2 년 후, 세계는 앞으로 수십 년 동안 급격한 지구 온난화를 방지하는 과정에서 멀어져 있습니다.


BRAD PLUMER와 NADJA POPOVICH.


경제 전망.


트럼프 세금 계획을 개선하는 방법.


트럼프 회장이 추진 한 사업 세 계획과 하원이 발표 한 사촌은 좋은 아이디어로 출발하지만 혼란에 빠지게됩니다. 그것은 고칠 수 있습니다.


N. 그레고리 맨키.


Op-Ed 기여자.


호주에는 세계를위한 기후 변화 교훈이 있습니다.


원한다면 무시할 수는 있지만 초과 할 수는 없습니다.


기후 변화에 대해 미국은 대담하게 생각합니다.


워싱턴은 거부 당하고 있지만, 캘리포니아와 9 개의 동북 주들이 앞을 향해 단조를 이루고 있습니다.


편집위원회 (EDITORIAL BOARD).


일부 민주주의 자들은 과세 탄소에 대한 경로로서 세금 개혁을 참조하십시오.


두 민주당 상원 의원은 법인 세율과 온실 가스 배출량을 삭감하는 탄소세 계획을지지하고있다.


리사 프리드먼.


Op-Ed 기여자.


캘리포니아에서 온 기후 교훈.


국가는 큰 도전에 직면 해 있지만 또한 온실 가스 배출량을 줄이려는 노력에서 특히 야심적입니다.


NOAH S. DIFFENBAUGH.


캘리포니아의 모자와 무역 확대.


독자는 새로운 캘리포니아 법에 비판적입니다.


캘리포니아는 기후 변화 가능성이 얼마나 될까요?


버락 오바마 대통령이 제안한 것보다 캘리포니아는 온실 가스 배출량을 줄이기를 원한다. 그러나 주정부는 그것을 철회 할 수 있습니까?


캘리포니아는 국가가 기후 변화를 어떻게 이룰 수 있는지 보여줍니다.


국가는 그것의 모자 무역 프로그램을 가진 대담한 세계적인 계산서를 만들고있다.


편집위원회 (EDITORIAL BOARD).


캘리포니아주는 기후 법안을 확대하고 제리 브라운 주지사에게 승리를 안겨줍니다.


주 의회는 2030 년까지 주정부의 선구적인 모자 무역 프로그램을 연장하는 조치를 승인했습니다. 브라운 주지사는이 법안에 대해 집중적으로 로비했습니다.


ADAM NAGOURNEY.


사이 핑핑 (Chen Jinping)은 중국의 탄소 거래 시장과 함께 큰 도박에 나선다.


탄소 거래 프로그램은 트럼프 대통령이 파리 협약을 종식 시키기로 한 결정에 대한 큰 정책 증언으로 구체화되고있다. 그러나 현지 산업체를 확보하는 것은 어려운 일이 될 것입니다.


크리스 버클리.


Exxon Mobil, 탄소세 제안지지.


회사는 다른 석유 회사들과 대기업들과 합류하여 기후지도위원회 (Climate Leadership Council)의 계획을 승인하여 화석 연료에 세금을 부과하고 납세자에게 배당금을 지불합니다.


존 슈워츠.


기후 리더와 오일 거인 둘 다요? 노르웨이의 역설.


노르웨이는 자체 시민들을 화석 연료에서 탈퇴시키고 싶어하지만, 세계 최대의 석유 생산국 중 하나이며 수출을 늘리고 있습니다.


SOMINI SENGUPTA.


캐나다의 기후 변화 전략 : 미국 국가와 협력.


트럼프 대 통령이 파리 기후 협약을 철회하겠다고 말한 후, 캐나다는 미국 총재와 시장에 대한 재판 노력을 강화하고 있습니다.


트럼프의 기후 어리 석음을 보상하는 주 및 도시


대통령은 책임을 포기하고 있지만 진보는 그에게도 가능하다.


편집위원회 (EDITORIAL BOARD).


트럼프가 뒤로 물러나면서, Jerry Brown은 중국의 기후 변화에 대해 이야기합니다.


제리 브라운 주지사는 퇴임 후 18 개월 만에 사실상 국가의 기후 변화 특사로 임명되었습니다.


JAVIER C. HERNADNDZ와 ADAM NAGOURNEY.


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비즈니스 데이 라이브 | 2012 년 8 월 30 일


블로깅 헤드 : Cap and Trade 반대.


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MICHAEL R. BLOOMBERG와 JERRY BROWN.


세계가 기후 목표를 달성하는 데 얼마나 멀리 있는지.


각국이 파리에서 획기적인 기후 협정을 맺은 지 2 년 후, 세계는 앞으로 수십 년 동안 급격한 지구 온난화를 방지하는 과정에서 멀어져 있습니다.


BRAD PLUMER와 NADJA POPOVICH.


경제 전망.


트럼프 세금 계획을 개선하는 방법.


트럼프 회장이 추진 한 사업 세 계획과 하원이 발표 한 사촌은 좋은 아이디어로 출발하지만 혼란에 빠지게됩니다. 그것은 고칠 수 있습니다.


N. 그레고리 맨키.


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원한다면 무시할 수는 있지만 초과 할 수는 없습니다.


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일부 민주주의 자들은 과세 탄소에 대한 경로로서 세금 정비를 참조하십시오.


두 민주당 상원 의원은 법인 세율과 온실 가스 배출량을 삭감하는 탄소세 계획을지지하고있다.


리사 프리드먼.


Op-Ed 기여자.


캘리포니아에서 온 기후 교훈.


국가는 큰 도전에 직면 해 있지만 또한 온실 가스 배출량을 줄이려는 노력에서 특히 야심적입니다.


NOAH S. DIFFENBAUGH.


캘리포니아의 모자와 무역 확대.


독자는 새로운 캘리포니아 법에 비판적입니다.


캘리포니아는 기후 변화 가능성이 얼마나 될까요?


버락 오바마 대통령이 제안한 것보다 캘리포니아는 온실 가스 배출량을 줄이기를 원합니다. 그러나 주정부는 그것을 철회 할 수 있습니까?


캘리포니아는 국가가 기후 변화를 어떻게 이룰 수 있는지 보여줍니다.


국가는 그것의 모자 무역 프로그램을 가진 대담한 세계적인 계산서를 만들고있다.


편집위원회 (EDITORIAL BOARD).


캘리포니아주는 기후 법안을 확대하고 제리 브라운 주지사에게 승리를 안겨줍니다.


주 의회는 2030 년까지 주정부의 선구적인 모자 무역 프로그램을 연장하는 조치를 승인했습니다. 브라운 주지사는이 법안에 대해 집중적으로 로비했습니다.


ADAM NAGOURNEY.


사이 핑핑 (Chen Jinping)은 중국의 탄소 거래 시장과 함께 큰 도박에 나선다.


탄소 거래 프로그램은 트럼프 대통령이 파리 협약을 종식 시키기로 한 결정에 대한 큰 정책 증언으로 구체화되고있다. 그러나 현지 산업체를 확보하는 것은 어려운 일이 될 것입니다.


크리스 버클리.


Exxon Mobil, 탄소세 제안지지.


회사는 다른 석유 회사들과 대기업들과 합류하여 기후지도위원회 (Climate Leadership Council)의 계획을 승인하여 화석 연료에 세금을 부과하고 납세자에게 배당금을 지불합니다.


존 슈워츠.


기후 리더와 오일 거인 둘 다요? 노르웨이의 역설.


노르웨이는 자체 시민들을 화석 연료에서 탈퇴시키고 싶어하지만, 세계 최대의 석유 생산국 중 하나이며 수출을 늘리고 있습니다.


SOMINI SENGUPTA.


캐나다의 기후 변화 전략 : 미국 국가와 협력.


트럼프 대 통령이 파리 기후 협약을 철회하겠다고 말한 후, 캐나다는 미국 총재와 시장에 대한 재판 노력을 강화하고 있습니다.


트럼프의 기후 어리 석음을 보상하는 주 및 도시


대통령은 책임을 포기하고 있지만 진보는 그에게도 가능하다.


편집위원회 (EDITORIAL BOARD).


트럼프가 뒤로 물러나면서, Jerry Brown은 중국의 기후 변화에 대해 이야기합니다.


제리 브라운 주지사는 퇴임 후 18 개월 만에 사실상 국가의 기후 변화 특사로 임명되었습니다.


Obama는 Carbon Cap-and-Trade Program을 탄생 시켰습니다.


오바마 행정부가 발전소에 영향을 미치는 역사적인 새로운 기후 규칙을 연마함에 따라, 그것은 전기에 대해 더 광범위하게 생각하기 시작했다. 마지막으로 오염 방지를위한 국가의 최신 시스템을 생산할 수 있다는 관점에서의 변화였습니다.


미국 환경 보호국 (California Environmental Protection Agency)의 새로운 이산화탄소 한도는 각 주정부가 전기 부문의 오염을 줄일 수있는 방법만을 검토하는 대신 주간 협력을 강조합니다.


그 협조가 가능할 것이고 EPA는 국가 전력망의 지역적인 성격을 부분적으로 통 해 계획 초안에 대한 수백만의 대중 의견을 검토하면서 실현되었다. 월요일에 완성 된 EPA의 청정 전력 계획 (Clean Power Plan)은 고속도로 전기 그리드가 재생 가능 에너지 및 공해 거래 및 탄소 배출권 거래 프로그램의 백본 역할을하는 국가를 계획하고있다.


청정 전력 계획에서 요구되는 것보다 더 많은 청정 에너지가 생산되고있는 국가는 향후 수년 내에 잉여 성과를보다 뒤 떨어진 국가에 판매 할 수 있습니다. 새로운 규칙은 특별 주간 계약을 필요로하지 않고 거래를 할 수있는 시스템을 만듭니다.


& ldquo; 좋은 소식, 가볍게 말하면 & rdquo; 환경 방위 기금 경제학자 Gernot Wagner는 말했다. & nbsp; 모자와 무역을 통해 탄소 배출량에 가격을 매기는 것은 신속하고 값싼 배출량을 줄이는 최선의 방법 중 하나입니다. "


유럽은 이산화탄소 오염을 국제 협약에 의해 요구되는 수준으로 유지하기 위해 배출권 거래제 (cap-and-trade program)를 사용합니다. 두 가지 상한 및 무역 프로그램도 미국에서 운영되며 주에서는 더 많은 프로그램을 만들려고합니다. 오바마 당선자는 첫 번째 임기로 선출되어 기후 변화 대응을위한 배출권 거래제 (cap-and-trade program)를 도입하겠다고 맹세했지만 그는 의회에서 충분한 지원을받을 수 없었다.


1 년 전에 발표 된 새로운 규칙의 초안은 각 주 간 협력을 규정 준수를위한 가능한 도구로 제시했습니다. 관심있는 대부분의 주를 가지고있는 옵션. 최종 버전에서는이를 홍보합니다. 그것은 국가들이 기존의 모자 및 무역 프로그램에 가입하거나 오염 감소에 대한 자체 거래 기반 접근법을 개발하도록 장려한다.


& ldquo; 내가 본 것에서 가장 눈에 띄는 변화는 현재 국가 수준 및 여러 국가 간 자본 거래 시스템이 명시 적으로 권장되는 수준입니다. & rdquo; 하버드 대학의 환경 경제학 교수 인 로버트 스타 빈스 (Robert Stavins)는 말했다.


청정 전력 계획 (Clean Power Plan)은 주정부가 오염 공제를 서로 교환 할 수있게하는 새로운 국가적 모자 및 무역 프로그램을 효과적으로 창안합니다. 미리 특별 주간 계약을 세우지 않아도됩니다.


청정 전원 계획에 따르기위한 자체 계획을 세우지 못한 국가는 연방 정부에 의해 그러한 프로그램에 압류 될 수 있습니다.


월요일의 규칙을 따르는 제안에 따라, 연방 정부는 승인 가능한 계획을 제출하지 않는 국가를 강요 할 것이다 & rdquo; 새로운 규칙을 거래 프로그램에 따르는 것.


& ldquo; 제안 된 규칙은 거래에서 사실상 침묵 이었지만 최종 규칙에서 명시 적으로 권장했습니다. 그것을위한 준비를합니다 & rdquo; 스타 빈스는 말했다.


작년 초안에서 EPA는 일부 주에서는 다른 주보다 훨씬 더 많은 감축을해야한다고 논쟁을 벌였습니다. 이는 불투명 한 상태 계산에 기반을두고 있습니다. 그러한 삭감을 할 잠재력. 그 차이는 지난 월요일 공개 된 최종 규정에서 축소되었습니다.


이러한 변화는 와이오밍과 켄터키 같은 일부 주에서는 이전에 깨달은 것보다 야심 차게 될 것입니다. 캔자스 주지사 샘 브라운 백 (AP = 연합 뉴스) 캔자스 주지사는 AP 통신과의 인터뷰에서 "지난 여름 발표 된 최종 규정은 캔자스에 비해 두 배나 나쁘다"고 밝혔다.


와이오밍 중심의 Dave Johnson 석탄 화력 발전소.


그러나이 지역의 청정 에너지 허브 역할을하는 캘리포니아와 같은 일부 주들에 대한 요구도 완화되었습니다. 온실 가스 오염을 줄이기위한 캘리포니아의 자체 주 규칙은 새로운 연방 규정보다 훨씬 엄격하고 광범위합니다.


텍사스와 오하이오를 포함한 가장 큰 오염원 중 일부는 새로운 규칙에 따라 오염률을 최대로 줄여야 할 것입니다. 뉴저지, 캘리포니아와 여섯 개의 더 작은 주에서는 인구 증가에 따라 2012 년과 비교하여 2030 년에 생산되는 오염의 양을 늘릴 수 있습니다.


& nbsp; 우리는 지역을 가로 질러 재생 에너지와 천연 가스의 생산 능력을 볼 수 있도록 열었습니다. 훨씬 넓은 지역, & rdquo; EPA의 대기 질 공무원 인 Janet McCabe는 월요일 전화로 기자들에게 말했다. 따라서 부문 전반에 걸쳐보다 깨끗한 천연 가스와 재생 에너지로 전환 할 수있는 더 많은 기회가 있음을 의미합니다. & rdquo;


세 가지 예외를 제외하고는 미국의 모든 주에서 2030 년까지 발생하는 메가 와트 (megawatt-hour)의 전력에 대해 방출되는 오염 물질의 양이 감소 할 것으로 예상됩니다.


EPA의 새로운 접근법의이면은 그리드 연결이없는 두 국가가 다른 어떤 나라와도 연결되어 있지 않다는 것입니다. 하와이 및 알래스카 & mdash; EPA & rsquo; s hard & rsquo; too hard & rsquo; 바구니. 그들은 최종 규칙에서 모두 제외되었습니다.


& ldquo; 알래스카는 면제됩니다 & rdquo; 알래스카 상원 의원 Lisa Murkowski (R)는 알래스카 파견 뉴스 (EPA)와의 대화 후 월요일에 알래스카 파견 뉴스에 말했다. & ldquo; 이것은 우리 주에서 가장 좋은 결과이며, 따라서 상당한 승리입니다. & rdquo;


EPA의 McCabe는 그 특성에 동의하지 않았다. & ldquo; 나는 세상을 면제하고 사용하지 않을 것이다. 나는 & lsquo; defer, & rsquo;라는 단어를 사용했다. & rdquo; 그녀는 기자들에게 말했다.


& ldquo; Clean Power Plan은 연속 된 상태에 적용되므로 그리드의 상호 연관성에 크게 의존합니다. & rdquo; 맥케이브는 말했다. & ldquo; 알래스카, 하와이, 괌 및 푸에르토 리코의 현재 최종 목표를 예상하는 데 필요한 데이터와 정보가 있다고 느끼지는 못했습니다. & rdquo;


즉, 알래스카와 하와이는 결국 규칙을 준수해야 할 수 있습니다. 맥케이브 대변인은 타임 라인이 없다고 말했다. 버몬트는 석탄 화력 발전소를 보유하고 있지 않으며, 48 기의 유일한 국가는 청정 전력 계획의 직접적인 영향을받지 않습니다.


Climate Central의 Alyson Kenward와 Sarthak Gupta는이 이야기에 대한 데이터 분석을 제공했습니다.


EU 배출권 거래 시스템 (EU ETS)


EU 배출권 거래 시스템은 설명했다.


EU 배출권 거래 시스템 (EU ETS)은 기후 변화에 대처하기위한 EU의 정책과 온실 가스 배출을 비용 효과적으로 줄이기위한 핵심 도구의 초석입니다. 그것은 세계 최초의 주요 탄소 시장이며 여전히 가장 큰 탄소 시장입니다.


31 개국 (모두 28 개 EU 국가와 아이슬란드, 리히텐슈타인 및 노르웨이)은 11,000 개 이상의 무거운 에너지 사용 시설 (발전소 및 산업 설비) 및 이들 국가 간 운항하는 항공사의 배출을 EU의 온실 가스의 약 45 % 배출.


자세한 개요는 다음을 참조하십시오.


'모자와 무역'시스템.


EU ETS는 '상한 및 무역'원칙에 따라 작업합니다.


한도는 시스템에 의해 보호되는 시설에서 배출 될 수있는 특정 온실 가스의 총량으로 설정됩니다. 총 배출량이 감소하도록 시간이 지남에 따라 배출량이 감소합니다.


상한선 내에서 회사는 필요에 따라 서로 교역 할 수있는 배출권을 받거나 구입합니다. 그들은 또한 전세계의 배출 저감 사업으로부터 국제 신용을 제한적으로 구입할 수 있습니다. 이용 가능한 총 허용 한도의 한도로 인해 가치가 있음을 보장합니다.


해마다 회사는 모든 배출량을 충당하기 위해 충분한 수당을 내야하며, 그렇지 않으면 무거운 벌금이 부과됩니다. 회사가 배출량을 줄이면 예비 수당을 유지하여 미래의 필요를 충당하거나 수당이 부족한 다른 회사에 판매 할 수 있습니다.


Trading은 최소 비용으로 배출량을 줄이는 유연성을 제공합니다. 견고한 탄소 가격은 또한 깨끗하고 저탄소 기술에 대한 투자를 촉진합니다.


3 단계 (2013-2020)의 주요 기능


EU ETS는 현재 3 단계에 있으며 단계 1 및 2와는 크게 다릅니다.


주요 변경 사항은 다음과 같습니다.


이전의 전국 대두 시스템 대신에 EU 배출권 한도가 적용된다. 경매는 공짜 할당 대신 공제액을 할당하는 기본 방법이며, 공짜로 할당 된 공제액에 조화 된 할당 규칙이 적용된다. 가스에는 NER 300 프로그램을 통해 혁신 신 재생 에너지 기술 및 탄소 포집 및 저장 배치에 자금을 지원하는 신입 자 예비 (New Entrants Reserve)에 3 억 개의 수당이 포함되었습니다.


섹터와 가스가 덮였습니다.


이 시스템은 높은 정확도로 측정, 보고 및 검증 될 수있는 배출물에 중점을 둔 다음 분야 및 가스를 포함합니다.


철강 공장 및 철, 알루미늄, 금속, 시멘트, 석회, 유리, 세라믹, 펄프, 종이, 판지, 산 및 벌크 유기 화학 물의 생산을 포함한 전력 및 열 발생 에너지 집약 산업 분야의 이산화탄소 (CO2) 질산, 아디 픽 및 글리 옥실 산 및 글리 옥살 퍼플 루오로 카본 (PFCs)의 생산으로 인한 상업용 아산화 질소 (N2O).


EU ETS 참여는이 부문의 기업에게는 필수적이지만,


일부 분야의 경우에만 특정 크기 이상의 공장 만 포함됩니다. 정부가 항공 부문에서 동일한 양의 배출량을 감축하는 재정 또는 기타 조치를 취하면 소규모 시설을 제외시킬 수 있습니다. EU ETS는 그 사이의 항공편에만 적용됩니다 유럽 ​​경제 지역 (EEA)에 위치한 공항.


배출 감축 제공.


EU ETS는 탄소에 가격을 매기고 탄소를 거래하면 효과가 있음을 증명했습니다. 계획의 설비에서의 배출량은 의도 한대로 감소하고 있으며, 3 단계 (2013 년) 시작 (2015 년 수치 참조)과 비교하여 약 5 % 정도 감소하고 있습니다.


2020 년에는 시스템이 차지하는 부문의 배출량이 2005 년보다 21 % 감소 할 것입니다.


탄소 시장 개발.


2005 년에 설립 된 EU ETS는 국제 탄소 거래의 4 분의 3 이상을 차지하는 세계 최초이자 최대 규모의 국제 배출권 거래 시스템입니다.


EU ETS는 또한 다른 국가 및 지역에서 배출권 거래의 발전을 고무하고 있습니다. EU는 EU ETS와 다른 호환 시스템을 연결하는 것을 목표로합니다.


주요 EU ETS 법안.


2013 년 4 월 30 일 - 유럽 의회와 이사회의 Directive 2003 / 87 / EC의 통합 버전으로 공동체 내의 온실 가스 배출 허용 거래 계획 수립 및 이사회 지침 96 / 61 / EC 23/04/2009 수정 - 지역 사회의 온실 가스 배출 허용량 거래 제도를 개선 및 확대하기 위해 2003 / 87 / EC 지침을 개정하는 유럽 의회 및 이사회의 2009 / 29 / EC 지침 19/11/2008 - Directive 2008 / 101 / EC 2004 년 10 월 27 일 - 유럽 의회의 2004 / 101 / EC Directive 2004 / 101 / EC의 Directive 2003 / 87 / EC를 개정하여 유럽 의회 내에서 온실 가스 배출 허용 거래를위한 항공 활동을 포함하는 유럽 의회와 이사회 이사회는 교토 의정서의 프로젝트 메카니즘과 관련하여 공동체 내에서 온실 가스 배출 허용 거래에 관한 계획을 수립하는 2003 / 87 / EC 지침을 개정 13/10/2003 - 유럽 의회와 EU의 지침 2003 / 87 / EC 공동체 내에서 온실 가스 배출 허용 거래를위한 계획을 수립하고 이사회 지침 96 / 61 / EC를 개정한다.


탄소 시장 보고서.


2011 년 1 월 23 일 - COM (2017) 693 - 유럽 탄소 시장의 기능에 관한보고 01/02/2017 - COM (2017) 48 - 유럽 탄소 시장의 기능에 관한 보고서 18/11/2015 - COM 2015) 576 - 유럽 탄소 시장의 기능에 관한 보고서 14/11/2012 - COM (2012) 652 - 2012 년 유럽의 탄소 시장 현황.


3 단계 EU ETS 개정.


2011 년 4 월 2 일 - 2011 년 2 월 4 일의 유럽 이사회 결론 (결론 23 및 24 참조) 18/03/2010 - EU ETS 지침 (항공 활동 제외)의 부속서 I에 대한 지침 18/03/2010 - 지침 기후 변화와 에너지 패키지 채택에 관한 협의회 보도 자료 12/12/2008 - 유럽 이사회 의장단 결론 (2008 년 12 월 11 일과 12 월 12 일) 12/12/2008 - 유럽위원회 경매 수익 사용에 관한 성명서 23/01/2008 - 공동체의 온실 가스 배출 허용 거래 시스템을 개선하고 확장하기 위해 유럽 의회와 이사회가 지침 2003 / 87 / EC를 개정하는 지침의 제안 23 / 2008 년 1 월 - 위원회 직원 문서 - EU 온실 가스 배출 허용 거래 시스템을 개선하고 확장하기 위해 지침 2003 / 87 / EC를 개정하는 유럽 의회와 이사회 지침에 대한 제안서 첨부 문서 - 영향 평가.


이행.


04/07/2013 - 국제 신용 자격 결정에 관한 개정 된 초안 규칙 05/06/2013 - 국제 신용 증서 결정에 관한 초안 규칙 05/05/2013 2013 년 5 월 2 일의 Commission Regulation (EU) No. 389/2013에 따라 Union Registry 설립 유럽 ​​의회와 이사회의 2003 / 87 / EC 지침, Decisions No 280 / 2004 / EC 및 No 406 / 2009 / EC의 유럽 의회와 이사회 및 Commission Regulations (EU) No 920/2010을 폐지하고 No 1193/2011 EEA 관련성있는 문서 18/11/2011 - 2013 년 1 월 1 일부터 시작되는 거래 기간과 이후의 거래 기간에 대한 EU 집행위원회 설립 지침 (2003 / 87 / EC 지침 유럽 ​​의회와 유럽 의회 및 이사회의 결정 및 의사 결정 280 / 2004 / EC 및 개정 규칙 (EC) No 2216/2004 및 (EU) No 920/2010 - 공식 저널 07 / 10/2010 - 위원회 Regul 유럽 ​​의회와 이사회의 2003 / 87 / EC 지침 및 유럽 의회와 이사회의 Decision No 280 / 2004 / EC에 따른 표준화되고 보안 된 레지스트리 시스템에 대한 920/2010 유럽 ​​의회 및 이사회의 2003 / 87 / EC 지침에 따라 표준화되고 안전한 등록 시스템에 대한 Commission Regulation (EC) No 994/2008 EU의 ETS와 노르웨이, 아이슬란드 및 리히텐슈타인을 연결하는 EEA 공동위원회 결정 No 146/2007 2011 년 12 월 31 일까지 적용 가능한 버전 - 유럽 의회와 이사회의 결정 No 280 / 2004 / EC - 2011 년 12 월 31 일까지 적용되는 버전 13 / 11 / 2006 - 유럽 의회와 이사회의 2003 / 87 / EC 지침에 따라 교토 의정서에 따른 사업 활동을위한 공동체 배출권 거래 제도에 따른 온실 가스 배출 감축에 대한 DOUBLE COUNTING 피하기에 관한위원회 결정 2006 / 780 / EC (n 문서 번호 C (2006) 5362에 의거 해) 2002 년 12 월 12 일 - 7 월 31 일자위원회 규정 (EC) No 916/2007에 의해 개정 된 표준화되고 보안 된 레지스트리 시스템에 대한 EC (Commission Regulation) 2216/2004의 통합 버전 2007 년 11 월 18 일 규정에 의한 변경 사항을 제외하고 2008 년 10 월 8 일의 Commission Regulation (EC) No 994/2008 및 2010 년 10 월 7 일의 Commission Regulation (EU) No 920/2010.


부가가치세 적용.


지침 2003 / 87 / EC의 입법 연혁.


위원회 제안 이전에 일하십시오.


08/2002 - COM (2000) 87 - 유럽 연합 집행위원회의 온실 가스 배출량 보고서 및 ECCP 실무 그룹 1의 결과 : 유연한 메커니즘 04/09/2001 - 의장 요약서 이해 관계자 의견 수렴 기록 1999 년 5 월 19 일 - COM (1999) 230 - 교토 의정서 이행을위한 준비 03/06/1998 - COM (1998) 353 - EU ETS의 EU 포스트 교토 전략 범위를 향한 기후 변화 : 07/2007 - EU 배출권 거래 시스템 내의 소규모 설비 - 2006 년 10 월 - EU 배출권 거래 시스템에 추가 활동 및 가스 추가 조화 및 예측 가능성 증대 : 12/2006 - 신규 진입 및 폐쇄에 대한 접근 10/2006 - EU에서의 CO2 배출권 경매 ETS 10/2006 - 할당 방법의 조화 12/2006 - 국제 경쟁력에 대한 보고서 EU ETS의 검토를위한 배출권 거래에 관한 ECCP 실무 그룹 15/06/2007 - 4th mee의 최종 보고서 2007 년 제 3 국의 배출권 거래 시스템 연계에 관한 협조 22/05/2007 - 추가 조화 및 예측 가능성에 관한 제 3 차 회의의 최종 보고서 26/04/2007 - 강력한 준수 및 시행에 관한 제 2 차 회의 최종 보고서 09/03/2007 - 지침의 범위에 관한 제 1 차 회의의 최종 보고서.


2001 년 10 월의 집행위원회 제안.


2002 년 2 월 22 일 - EC 배출권 거래 제안 (COM (2001) 581)과 IPPC Directive 23/10/2001 - COM (2001) 581 사이의 시너지 효과에 관한 비공식 문서 - 온실 가스 배출권 거래 지침 유럽 ​​공동체 내에서


위원회와 의회에서 제안서를 읽는 것에 대한위원회의 반응 (위원회의 공동 입장 포함)


18/07/2003 - COM (2003) 463 - 유럽 의회와 이사회의 지침에 관한 이사회의 공동 입장에 대한 유럽 의회 개정안에 대한위원회의 의견 20/06/2003 - COM (2003) 364 - 유럽 의회에서 온실 가스 배출 허용 거래에 관한 계획을 수립하고 Council Directive 96 / 61 / EC 18/03/2003 - Common Position (EC)의 개정에 관한 이사회의 공통 입장에 관한 유럽 의회와의 의사 소통 ) No 28/2003 - 공동체 내에서 온실 가스 배출 허용 거래에 관한 계획 수립 및 이사회 지침 96 / 61 / EC 27/11/2002 수정 - COM (2002) 680 - 수정 된 제안 유럽 ​​의회와 이사회가 지 역 내에서 온실 가스 배출 허용량 거래 계획을 수립하고 이사회 지침 96 / 61 / EC를 개정 함.


모든 질문을 엽니 다.


개정 된 EU 배출권 거래 시스템에 관한 질문 및 답변 (2008 년 12 월)


배출권 거래의 목표는 무엇입니까?


EU 배출권 거래 시스템 (EU ETS)의 목표는 EU 회원국들이 온실 가스 배출량을 비용 효과적인 방법으로 제한하거나 줄이겠다는 약속을 달성하도록 돕는 것입니다. 참가 업체가 배출 허용량을 사고 팔 수 있다는 것은 배출량 삭감이 최소 비용으로 달성 될 수 있음을 의미합니다.


EU ETS는 EU의 기후 변화 대응 전략의 초석입니다. 그것은 세계 최초의 국제 이산화탄소 배출 거래 시스템으로 2005 년부터 운영되고 있습니다. 2008 년 1 월 현재, EU 회원국 27 개국뿐만 아니라 유럽 경제 지역의 다른 3 개 회원국에도 적용됩니다 - 노르웨이, 아이슬란드 및 리히텐슈타인. 현재 EU의 CO2 배출량의 절반에 가까운 부분과 총 온실 가스 배출량의 40 %를 공동으로 담당하는 에너지 및 산업 부문의 설치량은 10,000 개가 넘습니다. 2008 년 7 월에 합의 된 EU ETS Directive에 대한 개정안은 2012 년부터 항공 분야를 시스템으로 가져올 것입니다.


배출권 거래는 어떻게 이루어 집니까?


EU ETS는 '배출권 거래'시스템으로, 허용되는 전체 배출 수준을 제한하지만 그 한도 내에서 시스템 참여자가 필요에 따라 수당을 사고 팔 수 있습니다. 이러한 수당은 시스템의 중심에있는 일반적인 거래 '통화'입니다. 하나의 수당은 소유자에게 1 톤의 이산화탄소 또는 동등한 양의 다른 온실 가스를 방출 할 권리를 부여합니다. 총 수당의 한도는 시장에 희소성을 창출합니다.


이 계획에 따른 첫 번째 및 두 번째 거래 기간에 회원국은 ETS 배출량의 총 수준과 각 국가의 배출 허용량을 결정하는 국가 할당 계획 (NAP)을 작성해야했습니다. 해마다 설치물은 배출량과 동일한 허용량을 내야합니다. 배출량을 허용 수준 이하로 유지하는 회사는 초과 수당을 판매 할 수 있습니다. 탄소 배출량을 줄이는 데 어려움을 겪고있는 사람들은보다 효율적인 기술에 투자하거나 탄소 집약적 인 에너지 자원을 덜 사용하는 것과 같이 자신의 배출량을 줄이기위한 조치를 취하거나 시장에서 필요로하는 추가 공제를 구입하는 것 중에서 선택할 수 있습니다 , 또는이 둘의 조합을 포함 할 수있다. 그러한 선택은 상대적 비용에 의해 결정될 것 같다. 이런 식으로 배출 가스가 가장 비용 효율적으로 감소됩니다.


EU ETS는 얼마 동안 운영되고 있습니까?


EU ETS는 2005 년 1 월 1 일에 시작되었습니다. 첫 거래 기간은 2007 년 말까지 3 년 동안 진행되었으며 중요한 두 번째 거래 기간을 준비하기 위해 '수행함으로써 학습'단계였습니다. 두 번째 교역 기간은 2008 년 1 월 1 일에 시작되어 2012 년 말까지 5 년간 운영됩니다. 두 번째 교역 기간의 중요성은 교토 의정서의 첫 번째 공약 기간과 일치한다는 사실에서 비롯됩니다. EU와 기타 선진국들은 온실 가스 배출을 제한하거나 줄이기 위해 목표를 달성해야한다. 두 번째 무역 기간 동안 EU ETS 배출량은 EU 전체와 회원국이 개별적으로 교토 의정서를 이행 할 수 있도록 2005 년 수준보다 약 6.5 % 가량 낮았다.


지금까지 경험으로 얻은 교훈은 무엇입니까?


EU ETS는 탄소 가격을 책정하여 온실 가스 배출량 거래가 효과가 있음을 입증했습니다. 첫 번째 무역 기간은 EU 전역의 배출 허용량에 대한 자유 무역을 성공적으로 수립하고 필요한 인프라를 구축하고 역동적 인 탄소 시장을 개발했습니다. 검증 된 배출량 자료가 EU ETS 하에서 입수 가능하게되기 전에 주로 배출 예측에 의존하여 일부 회원국 및 일부 부문에서 과도한 수당 할당으로 인해 1 단계의 환경 편익이 제한 될 수있다. 2005 년에 검증 된 배출량 자료가 발표됨에 따라이 "초과 분배"가 강조되었을 때, 시장은 용인의 시장 가격을 낮춤으로써 예상대로 반응했다. The availability of verified emissions data has allowed the Commission to ensure that the cap on national allocations under the second phase is set at a level that results in real emission reductions.


Besides underlining the need for verified data, experience so far has shown that greater harmonisation within the EU ETS is imperative to ensure that the EU achieves its emissions reductions objectives at least cost and with minimal competitive distortions. The need for more harmonisation is clearest with respect to how the cap on overall emission allowances is set.


The first two trading periods also show that widely differing national methods for allocating allowances to installations threaten fair competition in the internal market. Furthermore, greater harmonisation, clarification and refinement are needed with respect to the scope of the system, the access to credits from emission-reduction projects outside the EU, the conditions for linking the EU ETS to emissions trading systems elsewhere and the monitoring, verification and reporting requirements.


What are the main changes to the EU ETS and as of when will they apply?


The agreed design changes will apply as of the third trading period, i. e. January 2013. While preparatory work will be initiated immediately, the applicable rules will not change until January 2013 to ensure that regulatory stability is maintained.


The EU ETS in the third period will be a more efficient, more harmonised and fairer system.


Increased efficiency is achieved by means of a longer trading period (8 years instead of 5 years), a robust and annually declining emissions cap (21% reduction in 2020 compared to 2005) and a substantial increase in the amount of auctioning (from less than 4% in phase 2 to more than half in phase 3).


More harmonisation has been agreed in many areas, including with respect to the cap-setting (an EU-wide cap instead of the national caps in phases 1 and 2) and the rules for transitional free allocation.


The fairness of the system has been substantially increased by the move towards EU-wide free allocation rules for industrial installations and by the introduction of a redistribution mechanism that entitles new Member States to auction more allowances.


How does the final text compare to the initial Commission proposal?


The climate and energy targets agreed by the 2007 Spring European Council have been maintained and the overall architecture of the Commission's proposal on the EU ETS remains intact. That is to say that there will be one EU-wide cap on the number of emission allowances and this cap will decrease annually along a linear trend line, which will continue beyond the end of the third trading period (2013-2020). The main difference as compared to the proposal is that auctioning of allowances will be phased in more slowly.


What are the main changes compared to the Commission's proposal?


In summary, the main changes that have been made to the proposal are as follows:


Certain Member States are allowed an optional and temporary derogation from the rule that no allowances are to be allocated free of charge to electricity generators as of 2013. This option to derogate is available to Member States which fulfil certain conditions related to the interconnectivity of their electricity grid, share of a single fossil fuel in electricity production, and GDP/capita in relation to the EU-27 average. In addition, the amount of free allowances that a Member State can allocate to power plants is limited to 70% of carbon dioxide emissions of relevant plants in phase 1 and declines in the years thereafter. Furthermore free allocation in phase 3 can only be given to power plants that are operational or under construction no later than end 2008. See reply to question 15 below. There will be more details in the Directive on the criteria to be used to determine the sectors or sub-sectors deemed to be exposed to a significant risk of carbon leakage , and an earlier date of publication of the Commission's list of such sectors (31 December 2009). Moreover, subject to review when a satisfactory international agreement is reached, installations in all exposed industries will receive 100% free allowances to the extent that they use the most efficient technology. The free allocation to industry is limited to the share of these industries' emissions in total emissions in 2005 to 2007. The total number of allowances allocated for free to installations in industry sectors will decline annually in line with the decline of the emissions cap. Member States may also compensate certain installations for CO 2 costs passed on in electricity prices if the CO 2 costs might otherwise expose them to the risk of carbon leakage. The Commission has undertaken to modify the Community guidelines on state aid for environmental protection in this respect. See reply to question 15 below. The level of auctioning of allowances for non-exposed industry will increase in a linear manner as proposed by the Commission, but rather than reaching 100% by 2020 it will reach 70%, with a view to reaching 100% by 2027. As foreseen in the Commission's proposal, 10% of the allowances for auctioning will be redistributed from Member States with high per capita income to those with low per capita income in order to strengthen the financial capacity of the latter to invest in climate friendly technologies. A provision has been added for another redistributive mechanism of 2% of auctioned allowances to take into account Member States which in 2005 had achieved a reduction of at least 20% in greenhouse gas emissions compared with the reference year set by the Kyoto Protocol. The share of auctioning revenues that Member States are recommended to use to fight and adapt to climate change mainly within the EU, but also in developing countries, is raised from 20% to 50%. The text provides for a top-up to the proposed permitted level of use of JI/CDM credits in the 20% scenario for existing operators that received the lowest budgets to import and use such credits in relation to allocations and access to credits in the period 2008-2012. New sectors, new entrants in the periods 2013-2020 and 2008-2012 will also be able to use credits. The total amount of credits that may be used will, however, not exceed 50% of the reduction between 2008 and 2020. Based on a stricter emissions reduction in the context of a satisfactory international agreement, the Commission could allow additional access to CERs and ERUs for operators in the Community scheme. See reply to question 20 below. The proceeds from auctioning 300 million allowances from the new entrants reserve will be used to support up to 12 carbon capture and storage demonstration projects and projects demonstrating innovative renewable energy technologies. A number of conditions are attached to this financing mechanism. See reply to question 30 below. The possibility to opt-out small combustion installations provided they are subject to equivalent measures has been extended to cover all small installations irrespective of activity, the emission threshold has been raised from 10,000 to 25,000 tonnes of CO 2 per year, and the capacity threshold that combustion installations have to fulfil in addition has been raised from 25MW to 35MW. With these increased thresholds, the share of covered emissions that would potentially be excluded from the emissions trading system becomes significant, and consequently a provision has been added to allow for a corresponding reduction of the EU-wide cap on allowances.


Will there still be national allocation plans (NAPs)?


No. In their NAPs for the first (2005-2007) and the second (2008-2012) trading periods, Member States determined the total quantity of allowances to be issued – the cap – and how these would be allocated to the installations concerned. This approach has generated significant differences in allocation rules, creating an incentive for each Member State to favour its own industry, and has led to great complexity.


As from the third trading period, there will be a single EU-wide cap and allowances will be allocated on the basis of harmonised rules. National allocation plans will therefore not be needed any more.


How will the emission cap in phase 3 be determined?


The rules for calculating the EU-wide cap are as follows:


From 2013, the total number of allowances will decrease annually in a linear manner. The starting point of this line is the average total quantity of allowances (phase 2 cap) to be issued by Member States for the 2008-12 period, adjusted to reflect the broadened scope of the system from 2013 as well as any small installations that Member States have chosen to exclude. The linear factor by which the annual amount shall decrease is 1.74% in relation to the phase 2 cap.


The starting point for determining the linear factor of 1.74% is the 20% overall reduction of greenhouse gases compared to 1990, which is equivalent to a 14% reduction compared to 2005. However, a larger reduction is required of the EU ETS because it is cheaper to reduce emissions in the ETS sectors. The division that minimises overall reduction cost amounts to:


a 21% reduction in EU ETS sector emissions compared to 2005 by 2020; a reduction of around 10% compared to 2005 for the sectors that are not covered by the EU ETS.


The 21% reduction in 2020 results in an ETS cap in 2020 of a maximum of 1720 million allowances and implies an average phase 3 cap (2013 to 2020) of some 1846 million allowances and a reduction of 11% compared to the phase 2 cap.


All absolute figures indicated correspond to the coverage at the start of the second trading period and therefore don't take account of aviation, which will be added in 2012, and other sectors that will be added in phase 3.


The final figures for the annual emission caps in phase 3 will be determined and published by the Commission by 30 September 2010.


How will the emission cap beyond phase 3 be determined?


The linear factor of 1.74% used to determine the phase 3 cap will continue to apply beyond the end of the trading period in 2020 and will determine the cap for the fourth trading period (2021 to 2028) and beyond. It may be revised by 2025 at the latest. In fact, significant emission reductions of 60%-80% compared to 1990 will be necessary by 2050 to reach the strategic objective of limiting the global average temperature increase to not more than 2°C above pre-industrial levels.


An EU-wide cap on emission allowances will be determined for each individual year. Will this reduce flexibility for the installations concerned?


No, flexibility for installations will not be reduced at all. In any year, the allowances to be auctioned and distributed have to be issued by the competent authorities by 28 February. The last date for operators to surrender allowances is 30 April of the year following the year in which the emissions took place. So operators receive allowances for the current year before they have to surrender allowances to cover their emissions for the previous year. Allowances remain valid throughout the trading period and any surplus allowances can now be "banked" for use in subsequent trading periods. In this respect nothing will change.


The system will remain based on trading periods, but the third trading period will last eight years, from 2013 to 2020, as opposed to five years for the second phase from 2008 to 2012.


For the second trading period Member States generally decided to allocate equal total quantities of allowances for each year. The linear decrease each year from 2013 will correspond better to expected emissions trends over the period.


What are the tentative annual ETS cap figures for the period 2013 to 2020?


The tentative annual cap figures are as follows:


These figures are based on the scope of the ETS as applicable in phase 2 (2008 to 2012), and the Commission's decisions on the national allocation plans for phase 2, amounting to 2083 million tonnes. These figures will be adjusted for several reasons. Firstly, adjustment will be made to take into account the extensions of the scope in phase 2, provided that Member States substantiate and verify their emissions accruing from these extensions. Secondly, adjustment will be made with respect to further extensions of the scope of the ETS in the third trading period. Thirdly, any opt-out of small installations will lead to a corresponding reduction of the cap. Fourthly, the figures do not take account of the inclusion of aviation, nor of emissions from Norway, Iceland and Liechtenstein.


Will allowances still be allocated for free?


예. Industrial installations will receive transitional free allocation. And in those Member States that are eligible for the optional derogation, power plants may, if the Member State so decides, also receive free allowances. It is estimated that at least half of the available allowances as of 2013 will be auctioned.


While the great majority of allowances has been allocated free of charge to installations in the first and second trading periods, the Commission proposed that auctioning of allowances should become the basic principle for allocation. This is because auctioning best ensures the efficiency, transparency and simplicity of the system and creates the greatest incentive for investments in a low-carbon economy. It best complies with the “polluter pays principle” and avoids giving windfall profits to certain sectors that have passed on the notional cost of allowances to their customers despite receiving them for free.


How will allowances be handed out for free?


By 31 December 2010, the Commission will adopt EU-wide rules, which will be developed under a committee procedure (“Comitology”). These rules will fully harmonise allocations and thus all firms across the EU with the same or similar activities will be subject to the same rules. The rules will ensure as far as possible that the allocation promotes carbon-efficient technologies. The adopted rules provide that to the extent feasible, allocations are to be based on so-called benchmarks, e. g. a number of allowances per quantity of historical output. Such rules reward operators that have taken early action to reduce greenhouse gases, better reflect the polluter pays principle and give stronger incentives to reduce emissions, as allocations would no longer depend on historical emissions. All allocations are to be determined before the start of the third trading period and no ex-post adjustments will be allowed.


Which installations will receive free allocations and which will not? How will negative impacts on competitiveness be avoided?


Taking into account their ability to pass on the increased cost of emission allowances, full auctioning is the rule from 2013 onwards for electricity generators. However, Member States who fulfil certain conditions relating to their interconnectivity or their share of fossil fuels in electricity production and GDP per capita in relation to the EU-27 average, have the option to temporarily deviate from this rule with respect to existing power plants. The auctioning rate in 2013 is to be at least 30% in relation to emissions in the first period and has to increase progressively to 100% no later than 2020. If the option is applied, the Member State has to undertake to invest in improving and upgrading of the infrastructure, in clean technologies and in diversification of their energy mix and sources of supply for an amount to the extent possible equal to the market value of the free allocation.


In other sectors, allocations for free will be phased out progressively from 2013, with Member States agreeing to start at 20% auctioning in 2013, increasing to 70% auctioning in 2020 with a view to reaching 100% in 2027. However, an exception will be made for installations in sectors that are found to be exposed to a significant risk of 'carbon leakage'. This risk could occur if the EU ETS increased production costs so much that companies decided to relocate production to areas outside the EU that are not subject to comparable emission constraints. The Commission will determine the sectors concerned by 31 December 2009. To do this, the Commission will assess inter alia whether the direct and indirect additional production costs induced by the implementation of the ETS Directive as a proportion of gross value added exceed 5% and whether the total value of its exports and imports divided by the total value of its turnover and imports exceeds 10%. If the result for either of these criteria exceeds 30%, the sector would also be considered to be exposed to a significant risk of carbon leakage. Installations in these sectors would receive 100% of their share in the annually declining total quantity of allowances for free. The share of these industries' emissions is determined in relation to total ETS emissions in 2005 to 2007.


CO 2 costs passed on in electricity prices could also expose certain installations to the risk of carbon leakage. In order to avoid such risk, Member States may grant a compensation with respect to such costs. In the absence of an international agreement on climate change, the Commission has undertaken to modify the Community guidelines on state aid for environmental protection in this respect.


Under an international agreement which ensures that competitors in other parts of the world bear a comparable cost, the risk of carbon leakage may well be negligible. Therefore, by 30 June 2010, the Commission will carry out an in-depth assessment of the situation of energy-intensive industry and the risk of carbon leakage, in the light of the outcome of the international negotiations and also taking into account any binding sectoral agreements that may have been concluded. The report will be accompanied by any proposals considered appropriate. These could potentially include maintaining or adjusting the proportion of allowances received free of charge to industrial installations that are particularly exposed to global competition or including importers of the products concerned in the ETS.


Who will organise the auctions and how will they be carried out?


Member States will be responsible for ensuring that the allowances given to them are auctioned. Each Member State has to decide whether it wants to develop its own auctioning infrastructure and platform or whether it wants to cooperate with other Member States to develop regional or EU-wide solutions. The distribution of the auctioning rights to Member States is largely based on emissions in phase 1 of the EU ETS, but a part of the rights will be redistributed from richer Member States to poorer ones to take account of the lower GDP per head and higher prospects for growth and emissions among the latter. It is still the case that 10% of the rights to auction allowances will be redistributed from Member States with high per capita income to those with low per capita income in order to strengthen the financial capacity of the latter to invest in climate friendly technologies. However, a provision has been added for another redistributive mechanism of 2% to take into account Member States which in 2005 had achieved a reduction of at least 20% in greenhouse gas emissions compared with the reference year set by the Kyoto Protocol. Nine Member States benefit from this provision.


Any auctioning must respect the rules of the internal market and must therefore be open to any potential buyer under non-discriminatory conditions. By 30 June 2010, the Commission will adopt a Regulation (through the comitology procedure) that will provide the appropriate rules and conditions for ensuring efficient, coordinated auctions without disturbing the allowance market.


How many allowances will each Member State auction and how is this amount determined?


All allowances which are not allocated free of charge will be auctioned. A total of 88% of allowances to be auctioned by each Member State is distributed on the basis of the Member State's share of historic emissions under the EU ETS. For purposes of solidarity and growth, 12% of the total quantity is distributed in a way that takes into account GDP per capita and the achievements under the Kyoto-Protocol.


Which sectors and gases are covered as of 2013?


The ETS covers installations performing specified activities. Since the start it has covered, above certain capacity thresholds, power stations and other combustion plants, oil refineries, coke ovens, iron and steel plants and factories making cement, glass, lime, bricks, ceramics, pulp, paper and board. As for greenhouse gases, it currently only covers carbon dioxide emissions, with the exception of the Netherlands, which has opted in emissions from nitrous oxide.


As from 2013, the scope of the ETS will be extended to also include other sectors and greenhouse gases. CO 2 emissions from petrochemicals, ammonia and aluminium will be included, as will N2O emissions from the production of nitric, adipic and glyocalic acid production and perfluorocarbons from the aluminium sector. The capture, transport and geological storage of all greenhouse gas emissions will also be covered. These sectors will receive allowances free of charge according to EU-wide rules, in the same way as other industrial sectors already covered.


As of 2012, aviation will also be included in the EU ETS.


Will small installations be excluded from the scope?


A large number of installations emitting relatively low amounts of CO 2 are currently covered by the ETS and concerns have been raised over the cost-effectiveness of their inclusion. As from 2013, Member States will be allowed to remove these installations from the ETS under certain conditions. The installations concerned are those whose reported emissions were lower than 25 000 tonnes of CO 2 equivalent in each of the 3 years preceding the year of application. For combustion installations, an additional capacity threshold of 35MW applies. In addition Member States are given the possibility to exclude installations operated by hospitals. The installations may be excluded from the ETS only if they will be covered by measures that will achieve an equivalent contribution to emission reductions.


How many emission credits from third countries will be allowed?


For the second trading period, Member States allowed their operators to use significant quantities of credits generated by emission-saving projects undertaken in third countries to cover part of their emissions in the same way as they use ETS allowances. The revised Directive extends the rights to use these credits for the third trading period and allows a limited additional quantity to be used in such a way that the overall use of credits is limited to 50% of the EU-wide reductions over the period 2008-2020. For existing installations, and excluding new sectors within the scope, this will represent a total level of access of approximately 1.6 billion credits over the period 2008-2020. In practice, this means that existing operators will be able to use credits up to a minimum of 11% of their allocation during the period 2008-2012, while a top-up is foreseen for operators with the lowest sum of free allocation and allowed use of credits in the 2008-2012 period. New sectors and new entrants in the third trading period will have a guaranteed minimum access of 4.5% of their verified emissions during the period 2013-2020. For the aviation sector, the minimum access will be 1.5%. The precise percentages will be determined through comitology.


These projects must be officially recognised under the Kyoto Protocol’s Joint Implementation (JI) mechanism (covering projects carried out in countries with an emissions reduction target under the Protocol) or Clean Development Mechanism (CDM) (for projects undertaken in developing countries). Credits from JI projects are known as Emission Reduction Units (ERUs) while those from CDM projects are called Certified Emission Reductions (CERs).


On the quality side only credits from project types eligible for use in the EU trading scheme during the period 2008-2012 will be accepted in the period 2013-2020. Furthermore, from 1 January 2013 measures may be applied to restrict the use of specific credits from project types. Such a quality control mechanism is needed to assure the environmental and economic integrity of future project types.


To create greater flexibility, and in the absence of an international agreement being concluded by 31 December 2009, credits could be used in accordance with agreements concluded with third countries. The use of these credits should however not increase the overall number beyond 50% of the required reductions. Such agreements would not be required for new projects that started from 2013 onwards in Least Developed Countries.


Based on a stricter emissions reduction in the context of a satisfactory international agreement , additional access to credits could be allowed, as well as the use of additional types of project credits or other mechanisms created under the international agreement. However, once an international agreement has been reached, from January 2013 onwards only credits from projects in third countries that have ratified the agreement or from additional types of project approved by the Commission will be eligible for use in the Community scheme.


Will it be possible to use credits from carbon ‘sinks’ like forests?


No. Before making its proposal, the Commission analysed the possibility of allowing credits from certain types of land use, land-use change and forestry (‘LULUCF’) projects which absorb carbon from the atmosphere. It concluded that doing so could undermine the environmental integrity of the EU ETS, for the following reasons:


LULUCF projects cannot physically deliver permanent emissions reductions. Insufficient solutions have been developed to deal with the uncertainties, non-permanence of carbon storage and potential emissions 'leakage' problems arising from such projects. The temporary and reversible nature of such activities would pose considerable risks in a company-based trading system and impose great liability risks on Member States. The inclusion of LULUCF projects in the ETS would require a quality of monitoring and reporting comparable to the monitoring and reporting of emissions from installations currently covered by the system. This is not available at present and is likely to incur costs which would substantially reduce the attractiveness of including such projects. The simplicity, transparency and predictability of the ETS would be considerably reduced. Moreover, the sheer quantity of potential credits entering the system could undermine the functioning of the carbon market unless their role were limited, in which case their potential benefits would become marginal.


The Commission, the Council and the European Parliament believe that global deforestation can be better addressed through other instruments. For example, using part of the proceeds from auctioning allowances in the EU ETS could generate additional means to invest in LULUCF activities both inside and outside the EU, and may provide a model for future expansion. In this respect the Commission has proposed to set up the Global Forest Carbon Mechanism that would be a performance-based system for financing reductions in deforestation levels in developing countries.


Besides those already mentioned, are there other credits that could be used in the revised ETS?


예. Projects in EU Member States which reduce greenhouse gas emissions not covered by the ETS could issue credits. These Community projects would need to be managed according to common EU provisions set up by the Commission in order to be tradable throughout the system. Such provisions would be adopted only for projects that cannot be realised through inclusion in the ETS. The provisions will seek to ensure that credits from Community projects do not result in double-counting of emission reductions nor impede other policy measures to reduce emissions not covered by the ETS, and that they are based on simple, easily administered rules.


Are there measures in place to ensure that the price of allowances won't fall sharply during the third trading period?


A stable and predictable regulatory framework is vital for market stability. The revised Directive makes the regulatory framework as predictable as possible in order to boost stability and rule out policy-induced volatility. Important elements in this respect are the determination of the cap on emissions in the Directive well in advance of the start of the trading period, a linear reduction factor for the cap on emissions which continues to apply also beyond 2020 and the extension of the trading period from 5 to 8 years. The sharp fall in the allowance price during the first trading period was due to over-allocation of allowances which could not be “banked” for use in the second trading period. For the second and subsequent trading periods, Member States are obliged to allow the banking of allowances from one period to the next and therefore the end of one trading period is not expected to have any impact on the price.


A new provision will apply as of 2013 in case of excessive price fluctuations in the allowance market. If, for more than six consecutive months, the allowance price is more than three times the average price of allowances during the two preceding years on the European market, the Commission will convene a meeting with Member States. If it is found that the price evolution does not correspond to market fundamentals, the Commission may either allow Member States to bring forward the auctioning of a part of the quantity to be auctioned, or allow them to auction up to 25% of the remaining allowances in the new entrant reserve.


The price of allowances is determined by supply and demand and reflects fundamental factors like economic growth, fuel prices, rainfall and wind (availability of renewable energy) and temperature (demand for heating and cooling) etc. A degree of uncertainty is inevitable for such factors. The markets, however, allow participants to hedge the risks that may result from changes in allowances prices.


Are there any provisions for linking the EU ETS to other emissions trading systems?


예. One of the key means to reduce emissions more cost-effectively is to enhance and further develop the global carbon market. The Commission sees the EU ETS as an important building block for the development of a global network of emission trading systems. Linking other national or regional cap-and-trade emissions trading systems to the EU ETS can create a bigger market, potentially lowering the aggregate cost of reducing greenhouse gas emissions. The increased liquidity and reduced price volatility that this would entail would improve the functioning of markets for emission allowances. This may lead to a global network of trading systems in which participants, including legal entities, can buy emission allowances to fulfil their respective reduction commitments.


The EU is keen to work with the new US Administration to build a transatlantic and indeed global carbon market to act as the motor of a concerted international push to combat climate change.


While the original Directive allows for linking the EU ETS with other industrialised countries that have ratified the Kyoto Protocol, the new rules allow for linking with any country or administrative entity (such as a state or group of states under a federal system) which has established a compatible mandatory cap-and-trade system whose design elements would not undermine the environmental integrity of the EU ETS. Where such systems cap absolute emissions, there would be mutual recognition of allowances issued by them and the EU ETS.


What is a Community registry and how does it work?


Registries are standardised electronic databases ensuring the accurate accounting of the issuance, holding, transfer and cancellation of emission allowances. As a signatory to the Kyoto Protocol in its own right, the Community is also obliged to maintain a registry. This is the Community Registry, which is distinct from the registries of Member States. Allowances issued from 1 January 2013 onwards will be held in the Community registry instead of in national registries.


Will there be any changes to monitoring, reporting and verification requirements?


The Commission will adopt a new Regulation (through the comitology procedure) by 31 December 2011 governing the monitoring and reporting of emissions from the activities listed in Annex I of the Directive. A separate Regulation on the verification of emission reports and the accreditation of verifiers should specify conditions for accreditation, mutual recognition and cancellation of accreditation for verifiers, and for supervision and peer review as appropriate.


What provision will be made for new entrants into the market?


Five percent of the total quantity of allowances will be put into a reserve for new installations or airlines that enter the system after 2013 (“new entrants”). The allocations from this reserve should mirror the allocations to corresponding existing installations.


A part of the new entrant reserve, amounting to 300 million allowances, will be made available to support the investments in up to 12 demonstration projects using the carbon capture and storage technology and demonstration projects using innovative renewable energy technologies. There should be a fair geographical distribution of the projects.


In principle, any allowances remaining in the reserve shall be distributed to Member States for auctioning. The distribution key shall take into account the level to which installations in Member States have benefited from this reserve.


What has been agreed with respect to the financing of the 12 carbon capture and storage demonstration projects requested by a previous European Council?


The European Parliament's Environment Committee tabled an amendment to the EU ETS Directive requiring allowances in the new entrant reserve to be set aside in order to co-finance up to 12 demonstration projects as requested by the European Council in spring 2007. This amendment has later been extended to include also innovative renewable energy technologies that are not commercially viable yet. Projects shall be selected on the basis of objective and transparent criteria that include requirements for knowledge sharing. Support shall be given from the proceeds of these allowances via Member States and shall be complementary to substantial co-financing by the operator of the installation. No project shall receive support via this mechanism that exceeds 15% of the total number of allowances (i. e. 45 million allowances) available for this purpose. The Member State may choose to co-finance the project as well, but will in any case transfer the market value of the attributed allowances to the operator, who will not receive any allowances.


A total of 300 million allowances will therefore be set aside until 2015 for this purpose.


What is the role of an international agreement and its potential impact on EU ETS?


When an international agreement is reached, the Commission shall submit a report to the European Parliament and the Council assessing the nature of the measures agreed upon in the international agreement and their implications, in particular with respect to the risk of carbon leakage. On the basis of this report, the Commission shall then adopt a legislative proposal amending the present Directive as appropriate.


For the effects on the use of credits from Joint Implementation and Clean Development Mechanism projects, please see the reply to question 20.


What are the next steps?


Member States have to bring into force the legal instruments necessary to comply with certain provisions of the revised Directive by 31 December 2009. This concerns the collection of duly substantiated and verified emissions data from installations that will only be covered by the EU ETS as from 2013, and the national lists of installations and the allocation to each one. For the remaining provisions, the national laws, regulations and administrative provisions only have to be ready by 31 December 2012.


The Commission has already started the work on implementation. For example, the collection and analysis of data for use in relation to carbon leakage is ongoing (list of sectors due end 2009). Work is also ongoing to prepare the Regulation on timing, administration and other aspects of auctioning (due by June 2010), the harmonised allocation rules (due end 2010) and the two Regulations on monitoring and reporting of emissions and verification of emissions and accreditation of verifiers (due end 2011).


우려되는 과학자 연합.


너 왔어.


탄소 가격 101.


탄소 가격이란 무엇입니까?


"탄소 가격 책정"은 지구 온난화 배출량을 낮추기위한 시장 기반 전략입니다. 목표는 실제 탄소 화 가치 인 탄소 배출량에 가격을 매기는 것입니다. 따라서 기후 영향의 비용과 저탄소 에너지 옵션의 기회가 생산 및 소비 선택에 더 잘 반영됩니다. 탄소 가격 책정 프로그램은 지방, 주 또는 국가 수준에서 입법 또는 규제 조치를 통해 시행 될 수 있습니다.


탄소 가격 책정 정책의 수는 거의 매년 증가합니다. 풀 사이즈 이미지를 보려면 클릭하십시오.


출처 : 세계 은행 국가 및 동향 보고서.


우리가 전기를 생산하고 차량에 전력을 공급하며 가정을 난방하기 위해 사용하는 화석 연료 (석탄, 석유 및 천연 가스)는 모두 기후 변화의 주요 원인 인 이산화탄소 배출을 발생시킵니다. 대부분의 경우, 공중 보건 및 열파, 대홍수, 폭우, 가뭄 등의 기후 영향 비용은 납세자 및 직접 영향을받는 개인이 부담하지만 결정에 고려되지 않습니다. 생산자 또는 탄소 집약 상품의 소비자.


탄소 가격을 책정하면 기후 위험을 사업 비용에 포함시키는 데 도움이됩니다. 방출되는 탄소는 더 비싸게되고, 소비자와 생산자는 생산량이 적은 기술과 제품을 사용할 방법을 모색합니다. 시장은 배출 가스 저감, 청정 에너지 경제로의 전환 및 저탄소 기술의 혁신 추진을위한 효율적인 수단으로 운영됩니다. 보완적인 재생 가능 에너지 및 에너지 효율 정책은 또한 비용 효율적으로 배출 가스를 감소시키는 데 중요합니다.


탄소 가격 책정은 기후 변화 문제를 해결할 수있는 강력하고 효율적이며 유연한 도구로 널리 간주되며 전문가, 기업, 투자자, 정책 입안자, 시민 사회 단체, 주 및 국가의 지원을받습니다. 탄소 가격 책정 프로그램은 캘리포니아, 지역 온실 가스 이니셔티브에 속하는 동북아 9 개국 및 유럽을 비롯한 많은 주와 국가에서 이미 사용되고 있습니다.


탄소 가격은 어떻게 책정됩니까?


탄소에 가격을 매기는 방법에는 크게 두 가지가 있습니다.


배출권 거래제 (cap-and-trade program)에 따르면, 법률이나 규정은 경제 (또는 전체 경제)의 특정 부문에서의 탄소 배출을 제한하거나 '상한선을 줄이며, 모자와 일치시키기위한 수당 (또는 탄소 배출 허가)을 발행한다. 예를 들어, 만약 뚜껑이 탄소 1 만톤이라면 1 톤의 1 톤의 공제가있을 것입니다. 감축 량 감축 량은 시간이 지남에 따라 배출량을 줄이는 데 도움이됩니다.


탄소 배출권 거래 및 탄소세 가격 책정 프로그램은 경제가 탄소 집약적 인 형태의 에너지에서 벗어날 수 있도록 도와줍니다.


뚜껑 (예 : 발전소 또는 정유소)이 적용되는 모든 배출원은 배출량과 동일한 허용량을 유지해야합니다. 발전소 운영자는 경매 (필요한 수당에 대해 입찰하는 곳) 또는 할당 (무료로 일정 수의 수당이 주어짐)을 통해 수당을 얻을 수 있습니다.


이 단체들이 수당을 받으면 그들 자신이나 다른 자격있는 시장 참가자들 사이에서 수당을 자유롭게 교환하거나 팔 수있을 것이다. 수당이 제한적이어서 가치가 있기 때문에 뚜껑이있는 사람들은 구입해야하는 수당을 줄이기 위해 배출량을 줄이려고 노력할 것입니다. 결과적으로 시장에서 수요와 공급 사이의 상호 작용은 수당 (탄소 가격)의 가격을 결정합니다.


탄소세로 인해 부문 또는 전체 경제에서 발생하는 탄소 배출 톤당 요금을 책정하는 법률이나 규정이 제정됩니다. 세금이 부과되는 배출원 소유자는 톤당 요금에 해당하는 세금을 총 배출량과 곱해야합니다. 비용 효과적으로 비용을 절감 할 수있는 사람들은 세금 납부액을 줄일 것입니다. 세금을 부과하는 사람들은보다 깨끗한 에너지로 전환하고보다 효율적으로 에너지를 사용함으로써 배출량을 낮추려는 인센티브를 갖게됩니다. 탄소세가 상승하면 시간이 지남에 따라 배출량이 감소합니다.


하이브리드 접근법은 탄소 배출량을 제한하는 프로그램을 포함하지만 가격이 너무 낮아 지거나 너무 높아지지 않도록 가격이 다를 수있는 범위를 정합니다. 또 하나의 하이브리드 접근법은 특정 배출 감축 목표를 달성 할 수 있도록 세금을 조정합니다. 세 번째 혼합 접근법은 관할권이 일부 부문에 대해 탄소 상한 및 무역 프로그램을 시행하고 다른 부문에 탄소세를 적용하는 경우 일 수 있습니다. 탄소 가격 책정 프로그램은 또한 재생 가능 전기 표준, 에너지 효율 표준 및 자동차 연료 절약 규칙과 같은 다른 재생 에너지 및 에너지 효율 정책과 보완적인 방식으로 작동 할 수 있습니다.


탄광, 천연 가스 또는 석유 시추에 대한 가솔린 세금, 퇴직금 또는 사회적 비용을 포함하는 정책은 간접적으로 소비자 또는 사업 결정에 대한 탄소 가격을 고려하는 다른 방법의 예입니다.


경제적 관점에서 볼 때 탄소세와 탄소 배출권 거래 제도는 동일한 방식으로 기능합니다. 하나는 배출량 수준을 결정하는 배출량을 설정하고 다른 하나는 배출량을 결정하여 배출량을 결정합니다 . 세금 또는 상한선의 수준과 시간당 증가율 (세금에 대한) 또는 감소 (상한선에 대한)는 배출량이 삭감되는 정도를 결정합니다. 잘 설계된이 두 가지 접근 방식은 기후 및 에너지 목표에 따라 비용 효율적으로 배출 가스를 줄이는 데 도움이되는 견고한 탄소 가격 책정 프로그램의 주요 목표를 달성 할 수 있습니다. 그러나 유권자의 선호도 나 규제 또는 입법 권한의 한계와 같이 특정 상황에서 어느 하나를 선호하는 중요한 정책이나 정치적 이유가있을 수 있습니다.


경제적 이익.


경매 수당이있는 탄소세와 배출권 거래 프로그램 모두 상당한 수익을 창출 할 수 있습니다. 이 수익의 사용은 분배 공정성과 경제 성장에 중요한 영향을 미칩니다. 탄소 수입의 잠재적 용도는 다음 중 하나 이상을 포함 할 수 있습니다.


저소득 가구에 대한 높은 에너지 가격의 불균형적인 영향을 상쇄 (예 : 저소득 가구 소득자를위한 전기 요금 환급을 통한) 근로자와 지역 사회에 생계를 위해 화석 연료에 의존하는 전환 지원 제공 (예 : 직업 훈련 및 투자 자금 경제적 다양성에 있음) 재생 에너지 투자; 깨끗한 차량, 연료 및 운송 옵션; 에너지 효율을 향상시켜 청정 에너지 경제로의 전환을 가속화하고 소비자 비용을 낮추십시오. 화석 연료로 인한 오염 부담이 큰 지역 사회에 투자하십시오. 급여, 판매 또는 법인세와 같은 다른 세금을 삭감하고 탄소 수입을 통해 적자 줄이기 탄소 수입의 일부 또는 전부를 나누어 지불하는 모든 미국인의 1 인당 배당금 (예 : 연간 수표). 기후 탄력적 인프라 (예 : 도로 및 해수벽 업그레이드) 투자 또는 지역 사회 이주 비용 고위험도 개발 도상국에서 탄소 감축 및 기후 변화 대응에 기여.


모든 수익을 납세자에게 직접 돌려주는 프로그램을 수익 중립적이라고합니다. 세금 감면이나 1 인당 배당금을 포함한 다양한 방법으로 수익을 돌려받을 수 있습니다.


39 개 국가와 23 개 지방 관할 지역은 온실 가스 배출량의 12 %를 차지하는 탄소 가격 책정 방식을 채택하고 있습니다.


이미지 출처 : World Bank.


2012 년에서 2014 년 사이에 동북부 및 대서양 중부의 소비자들은 지역 탄소 가격 책정 프로그램을 통해 에너지 비용을 4 억 6 천만 달러 절감했습니다.


이 프로그램의 탄소 배출량의 약 59 %가 에너지 효율에 재투자되므로 전반적인 에너지 비용이 절감됩니다.


사진 : Aaron May / CC BY-ND (Flickr)


캘리포니아주는 2015 년까지 모자 협상 프로그램을 통해 9 억 1200 만 달러의 재원을 재투자했습니다. 이 자금 중 51 퍼센트는 취약한 지역 사회에 이익이되는 프로젝트에 투자되었습니다.


사진 : Aaron / CC BY-NC-ND (Flickr)


전세계 1,000 개 이상의 기업 및 투자자가 탄소 가격을 지원합니다. 투자자들만이 24 조 달러 이상의 자산을 대표합니다.


사진 : 미 국무부.


탄소 가격에 대한 지원은 통로 양쪽에서 이루어집니다.


S.547 자발적 감축 법에 대한 공제


John Chafee 상원 의원 (R-RI), Connie Mack 상원 의원 (R-FL), Joseph Lieberman 상원 의원 (I-CT)


H. R. 2380 레이즈 임금, 탄소 법 삭감.


밥 잉글리스 (공화당 사우스 캐롤라이나), 제프 플레이크 (공화당), 하원 의원 다니엘 리핀 스키 (공화당)


사진 : Tom Legro / CC BY-NY (플리커)


사진 : 뉴스 Oresund / CC BY (Flickr)


과학적 고려 사항.


탄탄한 탄소 배출권 또는 세금은 기후 변화의 최악의 영향을 제한하기 위해 필요한 배출량에 대한 과학 기반의 심각한 삭감에 대한 궤적에 경제를 두어야합니다. 2014 년 기후 변화에 관한 정부 간 패널 다섯 번째 평가 보고서와 2015 년 파리 협약에 따라 기후 변화에 관한 국제 연합 기본 협약에 따라, 미국의 가장 중요한 목표는 순 탄소 (C) 배출량을 달성하는 것입니다 (즉, 나머지 배출량은 생물학적 또는 지질 학적 격리). 국가는 주요 탄소 배출 분야에 대해 강력한 중간 배출 감축 목표를 설정하고, 보완적인 재생 가능 에너지 및 에너지 효율 정책을 실시하고, 주 또는 지역 조치를 취함으로써이 경로에 도달 할 수 있습니다.


공평 관심사.


탄소에 가격을 매기는 것은 경제 전반에 걸쳐 영향을 미치며 좋은 정책 설계는 잠재적 인 형평성 문제를 해결할 것을 요구합니다. 이러한 공평성 문제는 저소득 가구에 대한 잠재적 에너지 가격 상승의 퇴보적인 영향; 일부 화석 연료 연소 발전소 또는 정유소가 계속 운영되고 오염으로 인해 이미 황폐화 된 지역의 대기 및 수질 오염 물질을 배출하는 탄소 가격 책정 정책의 가능성; 화석 연료 산업에 의존하는 근로자와 지역 사회의 경제적 어려움을 피할 수 있습니다.


탄소 수입은 다른 목표 정책과 함께 이러한 우려 사항을 해결할 수있는 자금 조달 원을 제공 할 수 있습니다. 예 :


저소득 또는 고정 수입 가구를 위해 설계된 리베이트 및 에너지 효율 측정 방법은 탄소 절감 비용의 과도한 비중을 지불하지 않도록 도와줍니다. Disenfranchised 지역 사회는 종종 화석 에너지 부문의 오염으로 가장 강렬한 타격을 입습니다. 이 오염은 지역의 청정 에너지 및 효율 계획에 대한 투자, 대기 및 수질 오염 물질 및 유독물에 대한 통제 강화, 석탄 화력 발전소 퇴직에 대한 인센티브와 함께 탄소 가격 책정 정책을 조합함으로써 제한 될 수 있습니다. 화석 연료에서 벗어난 근로자와 공동체는 화석 기업이 사업 모델을 변경함에 따라 악영향을 미칠 수있는 근로자 훈련 프로그램, 경제적 다양 화 이니셔티브 및 퇴직자 급여를위한 자금 지원을 통해 전환 지원을 받아야합니다.


활동중인 탄소 가격 책정.


Acid Rain 프로그램의 일환으로 설립 된 미국의 이산화황 거래 프로그램은 오염을 줄이기 위해 시장을 이용하는 선구적인 예입니다. 탄소 배출권 거래제 프로그램은 캘리포니아와 RGGI (Regional Greenhouse Gas Initiative)에 참여하는 9 개 동북 및 중부 대서양 국가에서 이미 성공적으로 작동하고 있습니다. 이 주들은 또한 탄소 가격과 함께 배출물을 감축하는 보완적인 재생 가능 에너지 및 에너지 효율 정책을 가지고 있습니다. 더 많은 주에서는 청정 전력 계획 (Clean Power Plan)에 대한 준수 계획의 일환으로 탄소 거래 프로그램을 고려하고 있습니다.


2005 년에 시작된 세계 최초의 탄소 상한 및 무역 프로그램은 EU의 배출권 거래제 (EU-ETS)입니다. 브리티시 컬럼비아주의 캐나다 지방은 2008 년에 탄소세를 시행했습니다. 중국은 또한 주정부 수준에서 여러 가지 시험 적 모자 무역 프로그램을 시작했으며 향후 몇 년 이내에 국가 거래 프로그램을 시작할 계획입니다.


많은 대기업들은 이미 탄소에 내부 가격을 사용하여 사업 결정을 알리고 있습니다. Apple, Google, BP, Royal Dutch Shell, Unilever 및 Nestlé를 포함하여 탄소 가격을 책정하는 정책에 대한지지를 표명 한 기업도 늘어나고 있습니다. 기업과 투자자는 저탄소 경제로 사업 모델을 재조정해야하며, 견고한 탄소 가격을 지원해야합니다.


기후 변화를 해결해야한다는 시급한 필요성에 대한 인식이 커짐에 따라, 탄소 가격 책정 프로그램 채택에 대한 추진력은 미국과 전 세계적으로 몇 년 앞당겨 질 것입니다.


우리는 당신의 지원이 필요합니다.


변화를 일으키기.


지구 온난화 배출량을 줄이고 지역 사회가 기후 변화의 영향에 견딜 수있는 자원을 확보하도록 보장 할 수 있습니다. 귀하의 관대 한지지는 건강하고 안전하며 지속 가능한 미래를위한 과학 기반 솔루션을 개발하는 데 도움이됩니다.


우리 블로그에서.


이해 상충의 문제 - Andrew Rosenberg를 막을 필요가있는 의회 2017 년 12 월 13 일 La Lucha No Se Acaba! : La lucha Continuea por una Transa de la Planta de Carbón de Crawford 및 La Villita Dr. Antonio López 2017 년 12 월 13 일 전공 현행 조세 계획이 2017 년 12 월 13 일에 Steve Clemmer를 통과하면 신 재생 에너지의 실직.


트위터에서.


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